تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
...
دسته بندی : طنز,,
  • بازدید : (979)


google nose

 اگر امروز به صفحه ی اول گوگل سر بزنید، با نوشته ای جدید مواجه خواهید شد که خبر از سرویس جدید گوگل به نام Google Nose می دهد:

New! What’s that smell? Find out with Google Nose

شاید عجیب به نظر برسد، اما کنجکاوی بر شما غلبه می کند و روی آن کلیک می کنید. حال وارد یک صفحه ی جدید خواهید شد که در بالای آن عبارت   Smelling is believing خودنمایی می کند. و در زیر آن دکمه ای قرار دارد که روی آن نوشته Try Google Nose. کمی راجع به این سرویس جدید صحبت کنیم. این سرویس که به تازگی توسط گوگل راه اندازی شده به شما اجازه می دهد از پشت مانیتور بوی ماده ی دلخواه خود را حس کنید! به این ترتیب که برای مثال کلمه ی سیب را در گوگل سرچ می کنید و حال می توانید آن را بو کنید. جالب به نظر می رسد. پس روی دکمه ی Try Google Nose کلیک کنید. با این کار گوگل به صورت تصادفی یک کلمه را جستجو می کند که شما می توانید آن را بو کنید.

 

دکمه ی آبی رنگ Smell را مشاهده می کنید. روی آن کلیک کنید. با این کار یک کادر جدید باز می شود که از شما می خواهد بینی خود را تا حد امکان به صفحه نزدیک کرده و دکمه ی Enter را بزنید. لحظه ی هیجان انگیز فرا رسیده! پس بینی خود را به صفحه نزدیک کنید و دکمه ی Start Smelling را بزنید. حالا می توانید بو را احساس کنید. آیا مشکلی در احساس کردن بو دارید؟ عجیب است! پس روی دکمه ی Need Help? کلیک کنید. با این کار به صفحه ای منتقل خواهید شد که گوگل به شما راهنمایی هایی را ارائه می دهد. 

۱٫ اگر با پیغام خطای ”۴۱۸: Scent transfer protocol error”  مواجه شدید، سیستم مشکل دارد! بعداً دوباره تلاش کنید.

۲٫ با توجه به محدودیت های تکنولوژی، هر بویی با هر دستگاهی سازگار نیست.

۳٫ لطفاً از لیس زدن و گاز گرفتن صفحه نمایش خودداری کنید!

۴٫ از یک مرورگر به روز استفاده کنید، مانند گوگل کروم.

۵٫ امروز روز اول آوریل است!

بله. و این دروغ اول آوریل بود. به این معنا که تمام این کارها دروغی بیش  نبود. جالب است که گوگل برای این دروغ این همه تدارک دیده و صفحات متعددی را طراحی کرده است. شاید برای عده ای جالب باشد و شاید عده ای دیگر بعد از این هرگز از گوگل استفاده نکنند!

امیدوارم شما جزو دسته ای اول باشید:)

 


برچسب ها : ,,,,,,
google translate
دسته بندی : سرگرمی,,
  • بازدید : (1902)

 ی سلام گرم خدمت همه ی دوست های عزیز برقی 

امید وارم هرجا هستید بهتون خوش بگذره

تو اینترنت داشتم میگشتم با ی همچین موضوعی برخورد کردم .برام جالب بود...

این گونه جملات رو در http://translate.google.com به انگلیسی ترجمه کنید و نتیجه رو ببینید !!!!

خدا ایران را پیروز کرد
خدا ايران را پيروز نکرد
خدا اسرائيل را پيروز کرد
خدا اسراییل را پیروز نکرد